Nieuws
Einde telefonische ondersteuning
Geplaatst door ExactHost Support

Efficiënt werken
Wij kiezen er bewust voor om enkel telefonische ondersteuning te bieden aan klanten met een Enterprise hostingpakket of een Service Level agreement. Ons doel is om onze diensten voor een zo laag mogelijke prijs aan te bieden. Door de telefonische ondersteuning optioneel te houden hebben onze klanten de vrije keuze in wat zij wel of niet willen afnemen. Hierdoor betaal je als klant van ExactHost enkel voor wat je nodig hebt.

De juiste prioriteit
Aan de hand van de type supportvraag die wij binnenkrijgen kunnen wij tevens een selectie maken en prioriteit geven aan de vragen die dat nodig hebben. Een vraag over bijvoorbeeld een kleine aanpassing op een website weegt natuurlijk minder zwaar dan een website die er helemaal uit ligt.

Het beste antwoord
Naast het beoordelen van supportvragen op prioriteit worden alle vragen gekoppeld aan de meeste geschikte persoon om jouw specifieke vraag te beantwoorden. Zo ben je altijd verzekerd van het beste antwoord. Daarnaast kan een mail of artikel nogmaals geraadpleegd worden mocht je iets niet meer weten.

Incidenten
Indien er sprake is van een storing dan worden wij door middel van real time notificaties op de hoogte gesteld hiervan. Vervolgens gaan wij meteen aan de slag om dit op te lossen en ondertussen wordt een bericht geplaatst op https://status.exacthost.nl. Op deze pagina kan je de volledige status van het incident volgen. Een telefonische conversatie is hierdoor niet altijd nodig, omdat wij hier meteen een team op zetten.


Copyright © ExactHost | Alle rechten voorbehouden.